معرفی چند بسته استیکر واتساپ خنده دار
نوشته شده توسط : بهاره مقاسیان

معرفی چند بسته استیکر واتساپ خنده دار

واتساپ یکی از برنامه های کاربردی و شناخته شده در جهان است که اکثر کاربران این شبکه مجازی به دلیل امنیت بالای این برنامه، اقدام به نصب آن کرده اند و در مقابل قابلیت هایی همچون تماس تصویری و تماس صوتی رایگان را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است و می توانید به راحتی اقدام به استفاده از آن کنید.

با این حال این پیام رسان برخلاف سایر برنامه های پیام رسان، از داخل برنامه قادر به نصب پکیج استیکرهای واتساپی نخواهید بود و برای داشتن استیکر واتساپی نیاز به نصب برنامه دارید و به همین دلیل برنامه های بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند که شاید بعد از نصب آنها هیچ نیازی از شما برطرف نشود

اگر از خودتان می پرسی که چگونه در واتساپ استیکر بسازیم در این مطلب ما شما را برنامه های دانلود استیکر واتساپ آشنا می کنیم. استفاده از استیکر واتساپ یکی از روش هایی است که برای جذاب کردن مکالمه استفاده میشود . مقدار زیادی رنگ و چهره های کارتونی و استیکرهای خنده دار به چت شما اضافه میشود. همانطور که میدانید واتساپ به طور پیشفرض از استیکرهای زیادی برخوردار نیست اما شما با این آموزش میتوانید دنیایی از استیکرهای واتساپ را به این برنامه اضافه کنید.

اضافه کردن استیکر واتساپ

اضافه کردن استیکر واتساپ چندین روش دارد که یکی از آنها دانلود برنامه های استیکر از فروشگاه گوگل یا همان google play است. جایی که میتوانید هزاران استیکر به واتساپ خود اضافه کنید.

یکی دیگر از روش های اضافه کردن استیکر واتساپ دانلود استیکر از خود برنامه واتساپ است. برای اینکار شما اول از همه باید یک ضفحه چت را باز کنید و بعد از رفتن به قسمت استیکرها روی آیکون + کلیک کنید.

از این قسمت شما میتوانید استیکر های تایید شده توسط واتساپ را با کلیک کردن روی نماد بارگیری به برنامه خود اضافه کنید.

1. پک استیکر Egg and Chup

پک استیکر های Egg and Chup که به تازگی به مخزن استیکر WhatsApp اضافه شده است ، به طرز زیبایی ترسیم شده اند ، تخم مرغ بالرین با حالت اخم و عجیب و به نظر می رسد که دوست گوجه فرنگی او است.

2. پک استیکر Betakkuma 2

یک پک استیکر تازه اضافه شده با سبک کشیده شده با دست ژاپنی ، Betakkuma برای دوستداران خرس مناسب است. محبوبیت بسته اصلی برچسب Betakkuma این هنرمند را ترغیب کرده است که دنباله ای خلق کند و شما انواع و اقسام پوستی ها مانند پرده های متحرک ، کف زدن و نخ دندان را در اینجا خواهید یافت.

3. پک استیکر Wemoji

این برنامه از نظر فنی یک پک استیکر نیست ، اما احتمالا بهترین ابزار برای ساخت استیکر های اختصاصی WhatsApp است. یکی از بهترین ویژگی ها در Wemoji ویژگی ویرایش آزادانه است که به شما امکان می دهد مطالب ، چهره افراد و هر آنچه را که می خواهید در استیکر خود استفاده کنید.

یک سری ویژگی های ویرایش دیگر نیز در اینجا وجود دارد ، از جمله تعداد زیادی قلم برای استفاده در متن برای شکلک خود و یک سازمان دهنده مناسب برای شکلک های سفارشی خود ، که به شما امکان می دهد دسته های مختلفی را برای سازماندهی آنها ایجاد کنید.

نیازی به استفاده از عکس خودتان نیستید ، بنابراین اگر استیکر خاصی مانند کاراکتر یک برنامه تلویزیونی وجود دارد که می خواهید از آن استفاده کنید ، فقط یک عکس از صفحه بگیرید ، آن را با استفاده از برنامه برش دهید و به مجموعه خود اضافه کنید.

برای دانلود این پک استیکر واتساپ اینجا کلیک کنید

4. پک استیکر Sticker.ly

یکی از پک های استیکر با بهترین امتیاز ، Sticker.ly است که شامل طیف گسترده ای از استیکر واتساپ است که توسط هزاران کاربر بارگذاری شده است. ایجاد و بارگذاری بسته های برچسب خود با استفاده از ویژگی یکپارچه “برش خودکار” حتی آسان تر هم شده است ، که محتوای عکس های شما را تشخیص می دهد و آنها را برای شما اصلاح می کند (با نتایج گاه ناخواسته خنده دار ، مانند یک بسته از چهره گربه های عجیب و غریب زاویه دار )

برچسب های خنده دار ، برچسب های عاشقانه ، نقل قول های الهام بخش برای صفحه وضعیت WhatsApp و موارد دیگر وجود دارد. میزان انتخاب در این برنامه حیرت انگیز است!

5. پک استیکر 10 Sticker Packs for WhatsApp

یک بسته استیکر که بچه ها دوست دارند آن را دوست داشته باشند ، 10 Sticker Packs for WhatsApp است. این برنامه دارای ویژگی انتخاب شخصیت است ، مانند اسم حیوان دست اموز ، پرنده ، تمساح ، گربه ، کوسه دوستانه ، سگ ، پنگوئن ، خرس قطبی و اسب شاخدار.

یک نکته جالب در مورد این بسته خاص استیکر واتساپ این است که از آنجا که این برنامه محصولی از Telegram است ، یک استیکر وجود دارد که به شما می گوید از Telegram استفاده کنید. با ضربه زدن روی علامت بعلاوه ای که قبل از ورود به بسته برچسب می بینید یا با زدن دکمه سبز رنگ “افزودن به WhatsApp” می توانید این پک استیکر واتساپ را اضافه کنید.




:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: